Mit trykte produkt til Hovedforløb 1 er et hæfte, der fortæller om de lancerede UFO-produkter. Hæftet er med til at informere potentielle kunder om UFO produkternes historie, hvad de kan, og hvorfor at UFO faktisk er blandt de bedste på markedet.
Mit digitale produkt til Hovedforløb 1 er bannere til CeramicSpeeds hjemmeside, og annoncer til Facebook og Instagram. Det digitale produkt videreformidler og skaber nysgerrighed omkring de nye produkter.
Mit trykte produkt til hovedforløb 2 er en ansvarlighedsrapport. Rapporten fortæller om, hvad
CeramicSpeed gør for at have en mere positiv
påvirking på både mennesker, miljø og klima.
Det digitale produkt er en animation af et CeramicSpeed produkt – en UFO Drip Wet Conditons. Mange forveksler de forskellige UFO Drip med hinanden, og denne animation skal tydeligt illustrerer, hvilket miljø netop denne UFO Drip egner sig til.
Hvad betyder det når CeramicSpeed siger, at de er innovative og laver kvalitetsprodukter? Disse spørgsmål bliver besvaret i dette hæfte, som afspejler CeramicSpeed Sports eventidentitet 2025, hvor der er fokus på innovation, kvalitet og process.
Hver december måned sender CeramicSpeed salgsteamet en mail ud til samarbejdspartnere, forhandlere og distributørere, hvor de takker for et godt samarbejde samt ønsker dem en god jul og et godt nytår. Denne mail har jeg lavet en cyklende julemands animation til, samt opsat layoutet for mailen.
Coming soon.
Coming soon.